Bach

31 ian.

Este imposibil de crezut ca muzica este doar o intamplare. Este imposibil de crezut ca oamenii care au compus asa ceva au fost niste simpli oameni. Este un miracol ca sute de ani sunetele acestea au vibrat, vibreaza si emotioneaza aproape la fel. Linistesc, dau speranta dar mai presus de toate parca vin direct de la Dumnezeu. Ca si hrana, si muzica poate fi un surogat frumos ambalat plin de calorii dar lipsit se viata, ori poate fi ceva simplu si hranitor.Pentru mine muzica este un ingredient pretios care imi hraneste sufletul. Azi am avut sentimentul ca sunt abandonata. M-am simtit ca un cal inhamat la o caruta incarcata maxim si de care mai multi oameni se agata disperati in spate sa o traga si mai mult inapoi si sa imi ingreuneze si mai mult inaintarea. Este poate doar o incercare a vietii mele, a rabdarii, o zi proasta, dar nu pot sa nu ma intreb daca merita efortul, zbaterea, nesomnul. As putea atat de usor imbraca armura dulcei nepasari si chiar a lenevelii moldovenesti ubicuitara pe aici. Nici nu s-ar observa, m-as integra in peisaj, nevazuta, va o frunza verde intr-un copac vara. Cand am astfel de zile mi-o amintesc pe Scarlett. „La asta o sa ma gandesc maine”. Pentru ca azi s-ar putea sa iau decizii gresite. Cu cat trupul imi este mai obosit si sufletul impovarat, cu atat mai mult am nevoie de …muzica lui Johan Sebastian Bach

Lasă un comentariu